Friday 18 November 2011

ary last kat skola sdey part twouh



ni nak sambung citer balik ni 
sob2
kitorang ambek gambar byk sangat 
sampai album kat fb aku tuh penoh hahaha
tapi aku rase di hargai bile 
najihah cakap die akan ingat aku sampai bile2
daN die akan sayang aku same macam die sayang parents die
waaaa!!sdey larhhh 
mase balik tuh 
aku asyik ambek gambar orang je 
dan aku x sdar orang snap gambar aku 
abeh burok hahaha


ni gambar aku ngan shira
sdey doi!!!!
wawawawaw
nak nages
bak kate die
mase  hari last tu 
setengah rase kegembiraan 
setengah rase kesedihan 
memang wujud pown rase camtu 
ehh
aku wat post ni dengan dengar lagu blog aku yang sdey 
pergghh menusuk kalbu 
ni gambar aklu ngan sofiya
mase ni kat kfc 
ade jamuan klass
si die ni diminati danial 
hahahah 
nik and danial berperang untuk mendapatkan si die 
hahahaha
bagi aku tu perkare normal je
sebab cinte monyet kan 
bile2 boleh putus
hahahahah
aku dah x dpt nak cite lagi kang banjir satu serting 
puas mak aku nak pindah 
hahaha
bye 
assalamualaikum 
buat najihah
aku sayang kamooooooo!!!!!

No comments:

Post a Comment