Thursday 10 November 2011

kuAlA lump0r pArt Tw0uh

assalam,,,
ni nak citer sket yang pasal kuala lumpur tuh 
hahaha
x de citer sgt pown 
time nak pegi 
perggh macam sarkas di seri jempolz
pening tahap giga
aku naik bas
tapi aku perlu berbangge cos
aku naik bas A yang dipenuhi oleh murid sekelas aku 
dan bas kit0wang 
paling tercantik antara yang cantik
pastu kat pintu masuk tuh ade sticker
tulis 'if you think this bus is cute wait untill you see the driver'
hahahahaha
maknenye die nak kate driver tuh kiut lahh
hahahahaha
dalam bas aku pakai sweater manchester united
hahahaha gempak x??
kat blakang tuh ade tulis 
MU the red dev**s
hahahaha
mase malam tuh 
kan aku dok blakang dalam bas
sbb kalau dok depan macam nerd sangat 
tuh yang aku x suke tuh 
mase malam tuh 
aku g dok depan cos aku dok blakang bebudaj ni memekak x tentu pasal
pastu ade budak marah 
wooi  dok blakang tuh diam sket owang nak tdor ni 
so disebabkan aku x nak kene marah aku pindah arr depan 
kawan aku dok tmpat aku aku dok tmpat die hahahahaahh
muahhaaha
ni untuk you and my friends :)
bye (^_*)

No comments:

Post a Comment