Friday 18 November 2011

hari last skola sdey !!!! (pat one je dulu )

assalam,,
bile ingat hari last skola 
sdey giler
tinggalkan kawan2 
pindah skola baru 
skola menegah yang x best 
bile ingat kan balik 
setelah aku bersekolah selama 6 tahun 
hari last skola
mase taun 6 berakhir macam tu je
sdey gile 
sob,sob2
gambar aku yang cantik ngan najihah 
aku gile hargai gambar ni
sory x sempat edit :(
bestt gambar ni 
aku x dpt lupekan best friend aku yang suke afiq ni tapi x nak ngaku 
lepas ni 
aku x de nak kepit2 ngan die
lepas ni x de aku nak cakap kat dier
dan paling penting 
lepas ni aku x dapat jumpe die face to face 
sdey uhh 
tinggalkan class 6 zaba 
dengan keadaan kosong je
mase aku nak balik tuh 
aku naik keta ayah zimah 
bile kuar je dari pintu pagar skola
dan memikirkan aku x kan datang lagi kat skola ni 
aku rase sdey sangat 
aku pandang kosong je kat skola
ya allah 
tyme allah je tau prasaan aku 
aku baru tau erti kesedihan tinggalkan kawan :(
sedihhhh!!!
banyak gambar aku ngan kawan2


ni gamabr aku ngan zimah '
aku rase bile aku ambek gambar ngan dier
dier x pernah nak senyum =.=''
mungkin takat ni je kot
aku kan memang suke sinpan2 cite 
pastu da lupe
k lah 
bye (^_*)

No comments:

Post a Comment