Monday 5 December 2011

selamanya,selamanya,selamanya,harimau malaya!!!

assalamualaikum,,
dah tau dah 
dah sebulan x buat post 
ini disebabkan 
kerosakan teknikal sket
ni nak cite pasal pemain harimau malaya
auuummm
yg ensem2 tuh hahaha (mood gedix)
first nak cite pasal pemain bola yang pertama kau minat
iaitu fadhli shas or mohd fadhli mohd shas
aku tau,
gambar ni gedix sket 
hhahaha
jgn marah (ini sekadar suke2)
mase tengok majalah 3 tuh 
mase die tgh ckp 
perrgghh '
bebunge seiih hati ini 
hahahaha
tgok die main 
but sdey sket la 
sbb mase lawan syria tuh 
die x main 
katenye *injured
begitulah ceritenye 
kang nak tulis biodata tentang die kang 
x cukup satu post kang 
hahahah


yg kedua 
pemain bola yg aku minat 
NAZ*I
x leh cp kang 
*nadiya ismael marah 
hahahahah
ni gurau je tau 
gambar ni aku crop kat photoshop 
ye la baru belajar kan 
so,x lawa lah 
hahahaha
comel !! cehhh
in face book
ramai yag kate mase first die ckp kat berita
suare die x mtg 
ye la 17 thn baru kate kan 


yang aku teruja sangat ni 
mase tuh 
baddrol bakhtiar dah accept friend request aku kat fb 
dua kali lak tuh 
perrgghh 
tersenyum gile aku 
x dpt jumpe face to face 
add kat fb pown jadi lah 
hahahah


skunk ramai wanita
dah buat profile pic gambar pemain bola sepak 
hehehe
aku buat gak
tapi x bwat gambar die la 
aku buat tulisan je 
HARIMAU MALAYA 
ni gambar die
hahah
kadang2 aku pikir gak comel jguak harimau ni 
ye la aku kan spesies
yg suke binatang berbulu 
hahahaha


tapi skunk aku dah jarang nak on fb 
kalu kawan2 aku comment ape2 je
aku x join skali pown 
aku dah mals 
hhahahaha
cehh malas
hihihihi 
yela aku takot nak masok skolah menengah 
kalau boleh aku nak hidup aku ni 
di sekolah rendah je
:'(


haritu dengar pemain harimau malaya di interviu 
di hot fm
aku dok menonggok depan radio 
pastu sengeh sorang2
hahahah
gile jugak aku ni 


mungkin stakat ni je kowt 
nanti aku post lagi 
aku kan dah bertambah malas =.=''

No comments:

Post a Comment