Tuesday 28 June 2011

manusia

aku manusia  biasa  yang selalu buat kesalahan
jiwang plak!!!
heheh 
aku selalu buat kesalahan walaupun aku dah cuba kesilapan
untuk tidak membuat kesilapan
apakan daya ,,aku hanya manusia biasa
tpi aku dah pandai menghayati muzik 
setiap lagu yang keluar aku dah paham maksud nyer
selama ni aku main nyanyi je
x kire lalagu tu ingress ke melayu ke
aku x kesah 
kalu ingress aku taula maksudnye ape
kalo aku xtau aku cari kat google translate 
aku rasa dah banyak dah aku hayati lagu 
sejak dari minggu lepas x silap aku 
heheh



aku plak dah lama x gi tmn permainan
sekitar rumah aku mne ade taman permainan 
jalan besar yg selalu accident adelah
kat skola kalu tusyen hari sabtu
balik pukul 12:30
budak2 kelas slalu main taman kat pra sekolah
sambil menjerit NAK MAIN TAMAN
NAK MAIN TAMAN
hhehehe 
 stakat ni je la aku punye story
tunggu coretan yag lain plak BYE
(^_#)


No comments:

Post a Comment