Saturday 18 June 2011

first

ASSALAMUALAIKUM...untuk pengetahuan korang yang bace blog ni
buat kali pertama dan kali terakhir aku buat blog ni
aku x pernah tpikir pon nak buat bende ni
tpi tgok sume org da ader blog an kite pon wat jugar arr
ye la kate org ikut zaman la
kalau x ikut kang ketinggalan plak
INI BARU PENDAHULUAN JE
belum masuk isi lagi:)
heheh aku saje je gune email lain sbb aku gne email lame x jdi
so aku wat email lain tpi walaupun email lain
lain orangnye ttp same
tujuan aku buat bende saje nak cite kat ume orang tentang hidup aku yang
x seberapa ni (cehh)
hehe
aku pon x tau kenapa terdetik hati aku  nak wat bende ni
bukanye selalu pon bukak laptop
hehe maybe sebab aku dah ditakdirkan memang untk buat bende  ni and cite
semua pengalaman aku
kat dunie ni
okay stakat ni je la post aku
lepas ni nak edit blog plak
okay bye (^_*)

No comments:

Post a Comment