Saturday 18 June 2011

bahas,,,

ASSALAMUALAIKUM,,,
aku manusia yang telah memasuki karnival bahasa melayu
dalam acara perbahasan
dan aku telang menang pertandingan ni dari peringkat daerah ke peringkat negeri
bersama 3 org kawan aku iaitiu ariff kamil bin subuh ,nor shahirah binti mohd kamal
dan siti qhayratul hajar
aku nak bertanding peringkat negeri pada 23/6/2011
pada tarikh tu aku ader periksa canang hari yang ke 3
aku nak ambik canang tu
tpi ader bahas
sampai kawan kawan aku kene jumpe guru besar lah pasal bende tu
da jumpe2 
beliau cakap x perla canang tu taun depan pon bley buat
aku pon 0okay je
kalu menang sampai peringkat kebanggsaan dapat pegi sarawak
hmmm BEST la ckt
tpi ape pon aku kene gak pekse and bahas
kawan2 aku sume rancang nak wat study group
tpi aku x pon sibuk sanagt
sbb mase berlatih bahas tu ader tusyen so aku tak ikut la tusyen tu:(
x pe la kalah ke menang ke aku bersyukur je :)
(^_*)

No comments:

Post a Comment