Sunday 19 June 2011

cekgu

assalamuailaikumm
ni nak cite pasal cekgu plak walau pun
hari ni dah 3 post termasuk ni
cekgu yang paling best adalah cekgu math!!!!
cekgu paling aku suke
best gilerrr!!!!
walaupun aku x ske math tpi
 aku suke cara cekgu tu mengajar
x de la stress sangat
walaupun x stress tpi care mengajar adelah care mengajar yang paling berkesan
aku bersyukur la dapt cekgu yang seBEST ni
cekgu bm aku
hmmm,,
best la jugak
selalu bagi kelonggaran\
cekgu bm aku cekgu cemerlang
selalu bagi makanan ble  tyme beliau mengajar anak murid
rase amat MENGANTUK!!!!
cekgu sains aku pulak bestt jugak macam cekgu math
cekgu sains aku baik kat haiwan
dier selalu bagi makanan kat kucing yang ade kat kantin
jenama makanan x usah la cakap (wiskers)
cekgu bi aku
okay je best la jugak
die garang la sikit tapi garang die
tu kalau bdk2 buat btol2 x der la die garang
nak dikatekan semua cekgu aku la BEST
tpi cekgu yang aku post ni cekgu subjek teras je
okay lah !!!bye!!!
(^_*)

No comments:

Post a Comment