Saturday 17 September 2011

I'm free

biase dengar perkataan i'm free tak ????
itulah aku
dah abeh upsr kan :P
x tau nak buat ape
tiada lagi buku selain muke buku
apalah aku nii =.=''
kesimpulannya ,,,hidup aku dah boring tanpa buku
aku dah rase macam buku tu mesti ade ngan aku '(cito ehh)
aku dok umah, aku  x tau nak buat ape
kalu dok umah ,,aku sentiasa lapar
kalu dok skola aku kenyang
dok umah aku x de aktiviti nak buat
dok skola macam2 aku buat :)
penat la dok umah selam tiga hari ni
aku rasa macam 3 bulan
okey cite pasal result yang nak kluar ntah bilerr tah
aku nak dapat ---------------- 5A la ape lagi
sape x nak 5A tu
hanye org gilerr je x nok bende tu
tapi setahu aku aku x gilerr :P
itulah matlamat aku
hmmmm,,
sape yang bace post  nu tolong doakan aku dapat 5A ehh
cekgu kate kalu doa x de usaha pon x leh gak
so,aku dah usaha sehabis baik korunk  tolong dokan aku ehh
amin.... bye (^_*)

No comments:

Post a Comment