Sunday 28 August 2011

raye

hai !!!!
assalamualaikum
dah lame x buat post
tibe2 termimpi lak nak buat
biase lah cite pasal raye kan ~~tangan didada mata ke atas~~~
okey!!
kalau raye bunga apilah ape lagi
beshhnyee main bunge api
dah main dah :P
buat pertama kalinya aku tengok
mercun das
ngan mercun naga  (betol x name mercun tu???)
aku maen hentam je
 beshhh gilerrrrr
 ni la kot mecun naganye
hmmm tengok orang maen je,, aku  x main pon
TAKOT!!!!
heheheh
cadangye nak makan sioto errmmm
sedapnyerrrr ~~~yg barannye
 air asyik x de je arrgghhh aku FRUST!!!
hehehe
dah la tgh puase ni
tapi x tau la jadi ke tak
aku dah  mabuk lagu najwa !! ~~cinta muka buku heheh
nasib baik mabuk lagu!!!
kalu mabuk laut,, x muntah nye aku
 biase la kalu nak raye ade lemamg and ketupat
that normal....
aku x suke lemamng
x tau kenapa~~ tapi rendang ayam suke la
semalam ,,,,, aku buka daging rusa
aku x tau bende tu rase ape
org tanye sdp ke x aku angguk je
x tau nak cakap ape
sebab aku makan satu je tu pon kecik je :)
ntahla ape yang menyebabkan org laen suke lemang aku x
hmmm,, baju raye ,,,kasot raye,,,, semua dah ade
aku pelik tyme aku nak peksa lah
beli baju macam meriah sikit la
ade la beli baju sikit
tyme aku x peksa x plak
ayoyo !!!!!!!!
aku x tau nak borak pasal ape lagi
okey lah bye (^_*)

No comments:

Post a Comment