Saturday 24 September 2011

mencuba untuk jadi yang terbaik :)

assalamualaikum,,,,
:)
aku ,, nak cakap sesuatu 
aku,, x tau nak cakap ape
aku,, nak jadi orang yang berjaya
aku,, aku ingin aku berjaya 
aku,, nak cakap 
aku,, x henti2 cakap 
aku,, aku hebat 
aku,, x boleh mengalah 
aku,, perlu mencuba untuk menjadi yang terbaik antara yang baik  '
aku,, patut sedar 
aku,, hanya manusia biasa 
aku,, hanya hamba pada yang ESA ,,oleh itu 
aku,, patut berusaha 
aku,, mesti  usaha untuk dunia dan akhirat 
aku,, mesti ingat 
aku,, hidup x lama 
aku,, mesti ingat 
aku,, boleh pergi bile2 je oleh itu 
aku,, mesti BERUSAHA
aku,, mesti 
SENYUM SIKIT
aku,, mesti 
CERIA SIKIT 
barulah aku jadi orang yang 
TERRRBAEKK :) (^-*)  bace dengan feeling ehh 
nanti anda rasekan sesuatu ~~~

No comments:

Post a Comment